penGikUTkU

Saturday, January 23, 2010

untitled

yeop...
tetibe nk stat ngan pekataan yeop plak.Cam best je kan...
lame dah x post sumthing kt belog ak yg x sberape nih,asek tgk belog org jer.Uish,skng nih ak tgk belog kengkwn aku sume ebat2,bgus2 truskn usaha mereka.Bak kata pepatah USAHA TANGGA KEJAYAAN..nge~~.Dah 2 taun dah ak kt unimap nih,menempuhi sem baru yg makin susah,arghhh,tensi2.Sem nih,bnyak kemudahan yg aku dpt,blaja kt kampus bru,pg kelas nek kete x yah sebok nk bgn pagi2 keja bas,x yah dah nk gaduh2 ngan pak cik bus huh~~~.Best2,tapi disebalik kebestan itu ade terselit perasaan malas yg smakin membuak2,yelah bile dah senang mule lah nk lupe diri.Disiplin dah smakin kureng,taw kt mak abah aku nih,abes telinge berdarah,bkn sebab kene piat tpi sbb kene bebel.Ari nih je msuk klas etnik lmbat,huh,kene perli kaw2 ngan lecturer tuh tdi,tpi wat dunno je lah.Dont come late again.(btol ke aku ckp omputih nih)

wah...
wah plak dah,skang nih ak sebok plak nak men futsal.Pegi training mlm2 selasa,rabu,jumaat.Letih lah kot lpas menghadapi klas slama 1 hari kt pauh kene plak pegi training.Huh,skang nih rase cam malas nk join men futsal nih,tpi alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.ye lah kan dah letih2 ulang alik pegi d futsal tuh lebey kurang 2 minggu tetibe je ko x nak plak.Itu namenye membazer waktu,lebey bek ko wat keputusan tuh awal2,ngerti kamu.So,keputusannye ak kene truskan jugak.

Yaw...
Aku bley kot,aku bley wat sume nih.Smpai bler nk duduk je tanpa buat apa2.Aku kene ingat jugak,study is my priority.Dont repeat the past,start with sumthing new.

wasalam...

1 comments:

cik pinky.. said...

suke tgok blog awk...awk folo la saye..leh sy bce cter awk slalu...:)