penGikUTkU

Friday, August 27, 2010

tEst vs CutI vs RayA vS yunA...

Rasa macam sudah lama tak update blog.LAPTOP rosak,alasan paling kukuh yang saya boleh bagi.

oK,berdasarkan tajuk diatas.test....something yang sangat menggerunkan,dengan soalan yang sangat menguji mindaku ini..warghhhh..susah...saya dah x sabar nak habeskan satu lagi test ahad nih,then boleh fikir pasal cuti ngan raya dengan tenang.

cuti...cuti mid sem 2 weeks....best..best..best..raya sakan lah kite mcm ni,x dek masalah dah nak difikir,especially masalah test yang dah selesai..freee....i like....

yUNa..apakah kaitan yuna dengan entry nih..heheh...actually saya baru sahaja mendengar new song from yuna GADIS SEMASA....sangat best...(kt bawah nih lirik lagu dier)..kalo nak dengar lagu dier download sendiri...yay....

Oh begini rasanya cinta
bila diagung-agungkan
kuasanya dan aku
begitu naif untuk dirimu
kerna oh usia

Oh sekarang bukannya masa
untuk kau ungkit kagi salah
siapa dan engkau terlalu ego
untuk diriku
kau memang begitu

Bukalah mata yang selama ini engkau
pejamkan dan lihatlah diriku..

Buanglah buanglah!
Buang curiga yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkanmu

Aku memang begiu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

kau mahukan gadis semasa
yang bisa memberikan kau segalanya
dan engkau tak mampu melihat apa yang
ada didepaanmu

Kau mahu perubahan dunia tetapi pada aku
sama sahaja dan engkau terlalu ego
untuk diriku
kau memang begitu

yuna juga ada buat contest "who IS GADIS SEMASA???" kt facebook die check it out..
pas tuh yuna ade buat lagu raya yang tajuk dier "RAYA OH YEAH"...korang sume boleh tgk TEASER video 'Raya Oh Yeah!' kt facebook yuna k.....


>>JANGGAN LUPA PLAK 31 OGOS.....HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 53...SELAMAT HARI MERDEKA....YAYYYYYY...



0 comments: