penGikUTkU

Thursday, July 29, 2010

ediSi FahRin AhmAD

tetibe je rase macam nak buat edisi FAHRIN AHMAD.Ape kene mengena FAHRIN AHMAD dengan saya.Mestilah tak ada apa2 kan..heheeh....Saye tidaklah terlalu minat dengan FAHRIN AHMAD ni,tapi saye suke lah tengok dier selepas tiba2 saye terbuka pesbuk dier dan terlihat wajah-wajah FAHRIN AHMAD yg sangat menawan(gler r..menawan...).Setelah diamati,saya tengok FAHRIN AHMAD sangat kacakzzzz.Kalo boleh nak cari org yang macam FAHRIN AHMAD untuk dijadikan sebagai suami(demand lak aiiii).Tapi x pelah,x dapat mcm
FAHRIN AHMAD pon x per,I x kesah(tibe2...kjp nk yg mcm FAHRIN AHMAD kjap x nak,mcm2 budak nih)yelah I x kesahlah,sebok je budak yg cakap kt dalam bracket tuh.huh...

Tibe2 teringat pasal gosip FAHRIN AHMAD ngan SCHA dan LINDA ONN,tragis gile.Sampai nanges2 FAHRIN AHMAD.Ksian dier,tak pe lah FAHRIN AHMAD pegilah cari yang lain yer,bunga bukan sekuntum....waaaaa....sedeyh2....








p/s:sume gmba diambil dri pesbuk FAHRIN AHMAD.....i likeeee....

2 comments:

PUPUT said...

owh..peminat fahrin rupanya..hehe...dia hensem tp badan ketul2...xbesh..^_^

cik CT said...

aah...fahrin mmg ensem....bdn ketul2 r bst...hahaha....gatai noe...