penGikUTkU

Saturday, July 31, 2010

IMaM muDa...

imam muda sudah melabuhkan tirainya semalam,sudah semestinya saye tak dapat nak tengok,ye lah kan kt hostel nih mana ada tv apatah lagi astro.Saya dah tengok Imam muda nih sejak episod 1 lagi,tapi terhenti sebab dah abes cuti dan terpaksa balik ke hostel.

Dan pemenang untuk IMAM MUDA pada kali ini ialah.........



imam muda Asyraf,dan beliau telah berjaya memenangi.......

>kereta bernilai RM150000,
>pakej haji,
>wang tunai RM20000
>laptop Apple Mac Pro
>yang paling best skali dapat peluang melanjutkan pelajaran ke Universiti Antarabangsa Al-Madinah, Arab Saudi

Best gak adiah dier....ape2 pon,tahniah kepada pemenang...

10 comments:

MiSz_aIN said...

o0 yeeyy,,tahniah2.. ;)

cik CT said...

yay...tahniah tuk beliau...huhu

pakDin said...

pakcik pon teringn gak nk masuk..ciri2 imam tu ada dah..agak2 lepas x interview pakcik ni??
rasanya kalo pakcik mng, kena tukar nama..bukan imam muda lagik dah..imam comel kot..hakhak

cik CT said...

insyaallah smpi stage 1st je kot...hahaha...
bagi je lah kt pakcik nih imam comel....
hammmmmbeeeekkkkk...walopon x comel,,,

mira the monster said...

waa..bestnyeee...

cik CT said...

mira:mmg besttt..huhuh

Amyza_nia said...

tahniah..hadiahnya nampak best..

cik CT said...

amiza-adiah mmmg best sgt....tanggungjwb pon besar pas nih....huhuh

PUPUT said...

ehh..dah abis ye..xtgk sbb tu xtahu..papepon tahniah wat beliau jgk..^_^

cik CT said...

puput-samelah saye pon x tgk tv gak...huhuhu...