penGikUTkU

Sunday, October 31, 2010

WhAt???CAm NE leYh KAlaH ni??

tajuk kat atas tuh macam tak boleh blah je...mcm x percaya negeri sembilan A.K.A negeri kesayangan saya ni kalah main bola tuk piala malaysia.Sedih btol....
tak pe lah cam ne nak buat,dah x de rezeki...ayat pasrah...Lagi pon perlawanan nih,macam perlawanan ulangan sebab musim lepas pon negeri yang sama yang masuk final tuk piala malaysia,bile kita pusing sebentar pada tahun lepas N.9 dah menang dah,siap bawak arak piala malaysia tu seluruh N.9 lagi.So,x kesah lah kalo klantan menang tahun ni.Apa2 pon,tahniah untuk negeri Kelantan.

waaaaaaa...masih sedih....MySpace


result dier seperti kat bawah:



kelantan..................................2





Negeri Sembilan..............................1



p/s:den x tengok pon bola nih,tapi agak terasolah kesodihan eh.....huhuhu

12 comments:

~eZmALiZa~ said...

hik3.. :D jgn sdey2..nanti kite masuk futbol lak oke?kasi org pompuan main.. :))))))))

cikWani said...

jgn r sdey iza.. aku denga ko nagis teresak2 smlm,,, saabo yer.... hau3...

nik rosmawati said...

tak pe..cuba lg thn depan..bg la kelantan menang tuk kali pertama.nak gak kami cipta sjarah kan :)

apapun n9 main hebat gak mlm td.

cik CT said...

ezma:ye x sedeyh dah...hihihi...set..msti mng kan..

cikwani:ko dgr kan aku nanges...mmg sedeyh sgt...

nik rosmawati:2 lah pasal,amek lah piala tuh..ksiaaamnnnnnn...hahah

HaNTwO said...

hahahah xpe bg klate la plak menang tahun ni...tahun depan akan jadi milik selangor plak hahaha..

cik CT said...

hantwo:oryte,saye x kesah dah...tp taun dpn bkn slangor,n.9 r yg mng...wait n see....heheh

wa23r said...

bl lg kelntan nk mng kn...biasa la ada klh n menang..pape hdup klate..hehe

cik CT said...

wa23r;biase lah tuh adat pemainan...congrate tok klantan...heheh...hambeklahh piala tuh,sape yang hebat die lah yang dapat...

mirmo zibang said...

x per lah..bagi lah kelantan menang..kalau dia kalah..abis stadium tuh hancur..di musnahkan peminat dia..

cik CT said...

mirmo:biarlah deorang menang,dah rezeki mereka....huhuh...cuma penyokong je yang fanatik sgt,,,,

MiKe $ouLeatER said...

asal shoutbox xley bkak...follower ke 249...follow la saya balik lau sudi...

cik CT said...

mike:oryte..tq sudi nk folo...hehe