penGikUTkU

Tuesday, February 24, 2009

the amazing of shoes...

assalamualaikum....


ari nih aku nk citer pasal kasut,sandal,selipar....


actually 2 sem aku duduk kt unimap nih lebih kurang 3 psang sandal dah aku bli....


sem 1 ari tuh dua pasang....


bknnyer aper...1 sem =4 bln .....


mksudnyer ak 1 sandal untuk 2 bulan...adoiyai...bankrapsi lah aku cm nih....


aper x nyer....dok kt cni pg klas bknnyer dkt.......jauh....


struktur jln dier agak berbatu sbb tu lah abesh rosak tapak sandal aku nih....


kalo pasal kasut plak...ak ader 1 ksut tutup...ak pakai tem ader lab jer...


satu lg kasut sukan yg ......huhuhuhu....


kalo citer kasut sukan ak yg satu nih....bnyak knangan pahitnyer terutame time unimap bt jalan kaki 13km pg pauh...wakakak....


pakai kasut tuh.....sakit gler kaki aku....smpi melecet ha.....


peh 2 mak aku sowh aku pg bli kasut len....


huhuhu....abesh lah duit aku hahahah......tgk lah mak kalo org rser nk bli org belilah nnt...
best solution skang nih....
aku nk bli selipar yg murah2 jer....pas tu pakai pg klas.....
tgk jer lah...aper kesudahannyer......




kasut sukan aku yg telah melecetkan kaki aku tem jalan kaki ari tuh(tali biru) dan sandal aku skang...dah nk nazak dah tapak die(baru 2 blan pakai)

thats all 4 this time....

wassalam.....

2 comments:

bila hatiku berbisik said...

tipu...kat umah ni selipar n kasut ko pun dah penuh kat depan umah...haha...p ar kemas..

juz a lil bit..... said...

hahahahaha...mmg r tu sumer kasut aku...kasut korg ner ader kt dpn tuh....korg x pki ksut kan gi klas.....