penGikUTkU

Friday, February 27, 2009

BuDAk peLIk SikiT....

assalamualaikum pembuka bicara....





















today i wnt to story u...about my niece yg yg sgt aku sayangi....actually aku ader 3 org anak sedare tp dier nih special skek...sebab dier budak pelik sikit.....









namer penuh dier Nur Ermi Farihin Binti Mohd Fahmi....ktorg panggil dier ayin....BUDAK PELIK SIKIT....huhuhuhu...dier yg ckap kt aku n akak aku cam nih dier cakap"ayin nih pelik skit tau"....mmg sah dak ayin nih pelik...skang umur 6 tahun tapi kalo tgk ketinggian dier mcm budak umur 7 o 8 taun...tapi dier mmg bijak...rajin...n cepat tangkap biler org ajar die.Aku rse dier nih very independent.Maner x nyer sejak dari kecik lagi mama n papa dier slumber jer tinggal kan dier kt umah mak n abah aku.Die nk jer,sbb dier mmg suker tinggal ngan ktorg.Sumtimes dier nih suker na join aktibiti makcik2 dier nih.Ktorg gi soping dier pown sbok nk soping,ktorg ckap psal pakwe,dier pown nk sebok...kadang2 tuh klaka ak tgk dier nih.huhuhuhu









kalo bab makan plak....dier sgt memilih...mkanan kegemaran dier roti canai ngan kari n gula...pg dinner kt luar pown nk makan roti canai klako btol minah nih...ner ader roti canai mlm2 nih ayin oiii....kenkadang tuh bler ktorg msak lauk ikan,daging,telur,udang n sotong...dier x nak makan...dier lebey suker makan nasi kosong ngan kicap...siap betambah lgi tuh...mmg BUDAk NIH PELIK SIKIT....huhuhu









dier mmg chantik...ikut mak dier kot...sbb dier kater mama dier cantik...kalo dah besar dier nk jadi cam mama...chantik..huhuhu...lgi satu dier nih suker sgt princess....huhuhu...hambek ko sumer bender nk ader gmba princess pas tu warne pink....ish...budak nih mmg parah...Tapi kan ader satu ari tuh aku tnyer dier









"ayin ni girly lah,ayin suker tgk citer aper?"









pastu dier jawap









"ayin suker tgk citer mask rider,cam papa"









wakakakak...yoyooooo jer bdak nih tdi ckap suker princess pastuh suker tgk mask rider plak...


tp mmg btol lah dier suker tgk mask rider siap beli cd lagi ha...tepengaruh ngan papa dier lah tuh

huhuhuhu.....














ni jer lah aku nk citer tis time....kalo nk citer pasal BUDAK PELIK SIKIT nih sampi esok pown x abesh.....nah aku kasi korg tgk pic dier...


2 comments:

pakDin said...

emm...boleh tahan..
adik umo brp?
dah berumahtangga???haha

juz a lil bit..... said...

huhuhuhu...
nk ngurat anak buah aku lah tuh...