penGikUTkU

Tuesday, April 26, 2011

ku pinjam banyak2 bintang

ntah ape2 tajuk...hahah


lama sangat dah tak tulis kat dalam blog aku yang indah ini.Sebelum ni aku sebok menghadapi final exam.Ape aku nak cakapkan pasal soalan final kali ini.huh.mmg bagi gua nanges dowh.Tahap dificultynye very2 high.I hate it.Tak pe lah,aku dah berusaha dengan sedaya upaya aku.Kalo aku x dapat result yang bagus mungkin tu juga sebab usaha aku yang sedaya upaya tuh tak cukup.Maybe,aku kena lebeh sedaya upaya lagi.(punye r bnyak sedaya upaya.heheh).


bdak2 pompuan kelas aku.ade bape kerat je kan.bdak pompuan nak amek mechi eng.

Ok,jom masuk crita yang best2 pulak.Masa study week ari tu,sempat lagi kitorang pergi makan steamboat dekat perlis ni.Ini adalah first time aku pegi makan steambot.Teruja beb.Harga steamboat kat sini RM10 satu kepala.Murah x korang,murahkan.Ape lagi aku ngan kawan2 x melepaskan peluang lah.Melantaklah dengan selantak-lantaknya.Sume bende kitorang amek.Sampai dah x larat nak makan.

ala.aku bengang btol r dengan intenet kat hostel ni.Aku baru nak menunjuk kat korang gmba kitorang g makan steambot.taheeee...x pe r len kali r aku tunjuk ye.Aku mmg x besabar sikit ngan bende lembab2 nih.Tapi kalo aku buat keje lembab aku suke.hahah..


P/s:

kalo korang minat kat YUNA yg gorgeous tu,and nak dapat tiket ke Yuna Inspired Secret Concert,dont be shy to click here.
http://says.my/kitorang/whatberry


sume yang kat atas ni adalah berkaitan dengan entry aku lepas tu.I join SAYS.Korang patot join,It is the easy way for us yang masih belaja ni tuk mencari duit poket.Kalo setakat online tiap2 ari pas tu x dapat ape2 kan lebeyh bek try yang ni.

waaaa...banyaknye aku bebel kt dalam entry ni.Memamg lepas gian btol nk menulis.heheh.Dah becampur-campur huhu.Ok r aku stop kat sini.Esok nak balik rumah kt negeri sembilan.Kita sambung kat entry len plak ye.adios amigos.bye2.

0 comments: