penGikUTkU

Wednesday, May 12, 2010

AkU TErima NIkahNYa


sekedar gambar hiasan.....heeheh

bile mase plak saye nk kahwin nih?????
saje jer letak tajuk nih,sebab pagi tadi saye dengar kisah cinta emak saya.Hot juga mak saye nih time muda-muda dulu,beberapa kali ntah kene pinang,cewah!!!...tapi emak saye tolak jer.Dan akhirnya emak telah memilih abah sebagai insan yang paling istimewa di hatinya a.k.a suami terchinta......wahhhh...so sweet.....


emak n abah ku....



cerita mak saya kat atas tuh mengingatkan saye pada cerita aku terima nikahnya dekat astro oasis,(mcm x dek kaitan sgt jer..heheeh) cerita dier agak best....tgk si rozita che wan tuh blakon bagus gak,dah lah cantik...tapi masalahnye saye x tengok cerite nih dari mula.hmmmm....tapi x pe...kt sini ader sinopsis cite nih....

Aku Terima Nikahnya mengisahkan Editor Majalah Anis, Sabrina yang masih belum bertemu jodoh. Sikapnya yang terlalu memilih menyebabkan dia digelar Andalusia oleh pengurusnya, Haji Salim. Sabrina seorang wanita cantik, lemah lembut dan berkerjaya. Dia juga sudah berasa tawar hati pada mana-mana lelaki selepas Anuar iaitu teman rapatnya cuba curang kepadanya.

Kemudian, akibat desakan usianya yang semakin lanjut membuatkan dia menerima kehadiran lelaki dalam hidupnya semula. Sabrina juga menemui beberapa lelaki yang ingin dijadikan suami tetapi masing-masing mempunyai peribadi yang kadangkala membuatkannya keliru dengan pilihannya. Salah satu cintanya pula menemui ajal pada hari persandingan mereka.

Kesudahannya, Sabrina berserah pada Tuhan atas segalanya. Adakah cinta pertamanya dengan jejaka bernama Anuar bakal berputik kembali sehingga membawa ke jenjang pelamin? Adakah Anuar sememangnya tercipta untuknya?
soooo...kalo nk taw jom r tgk citer nih.....


4 comments:

MiSz_aIN said...

ceh,,ko layan cite ni ye..bagus2..=)

lailatulrizky said...

aah...agak best lah...hahah

MiSz_aIN said...

ak xtgk pun...xpe2..ti ko cite kat ak dari mula smpi akhir k..

pakDin said...

sama ar aku..ko pon kena citer dari mula sampai abis..hehe