penGikUTkU

Friday, May 7, 2010

WHaT's nEW???

saye dah blik umah!!!!!!
yes!!!...ayat ni jelah yg sume bdak univ yg akan cakap bile dah coti....
coti sem dtg lagi...nk buat per kt umah ekh????
so...disebabakan saye x nak rase bosan kt umah...saye pon blajalah memasak..huhhu....
walopan mmg saye dah terer pon masak(huh pasan gler...padahal masak tlor msk kicap pon masen)saye ttp nk asah bakat saye ni ha memasak(mcm nk asah bakat pg odition AF100 je kan,tak pon asah pisau yg tumpul kt dapor tuh)chek bkn ape,chek dah lupe senanye nk masak nih...so......smlam saye pon try r balik nk msk...dan hasilnye...hhuhu..jeng...jeng.....btol ke korg nk tgk...x pe tgk je lah ekh...





ini kacang panjang gorng ye.....bkn cili padi goreng...



yg nih plak....nasik goreng yg berias.....(mcm jande behias plak)



nk resepi ker...ner bley..yg nih secret rcipe...(wahhhhh...mcmlah ekau ebat sgt...)

4 comments:

~eZmALiZa~ said...

wah! beshnyer masak2..ezma pon nak blaja dgn dye la..kat uma, ezma jadi tukang makan jer..ekekeke... :P

pakDin said...

elok sgt la..
nanti boleh buatkan aku satu..

kuewtiau hailam satu!!! hehe

lailatulrizky said...

ezma-mmg best sgt...jom r kite men masak2...hahah
pak din-hahaah...ko nk gak ek...boley2...tpi kuewtiau hailam tuh x gheti lah...heeh

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS SCHEDULE:

-9TH MAY 2010 (PERSONAL) RM150 ONLY @ SHAH ALAM
- 15TH &16TH MAY 2010 (BRIDAL CLASS) RM500 ONLY @ SHAH ALAM
-22ND & 23RD MAY 2010 (BRIDAL CLASS) RM 500 0NLY @ SHAH ALAM

LIMITED SEATS UP TO 6 PAX ONLY!!
**MAKEUP PROVIDED
**LUNCH
**CETIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
**GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 FOR BRIDAL CLASS FOR EACH FRIEND YOU BRING ALONG!

REGISTRATION OPENS NOW!!!!

016-2128740 (EYRA RIZAL)