penGikUTkU

Wednesday, March 4, 2009

kesah budak yg nk balik umah.....

hahahahaah...huhuhuhuh...wakakakaka...sobb...sob...sob...
klako lah bender nih...
sebnarnyer aku dah lamer dah rancang nk blik umah tuk blan 3 nih...yer lah kan pasni maner ader cuti lagi....biler plak nk jumper mak,abah,adik beradik,anak buah,anak sedare,pak cik,mak cik,kengkawan....snang citer sumer org kg akulah...
lalalalaala...(mcm lah sumer org nih nk jumper aku sgt....).Cuti kali nih ,sampai ari isnin...sbb 9 hb mac tuh maulidurrassul...so cutilah kan...
lagi pown aku nk blik ni pown sbb mak n abah aku nk wat kenuri berendoi n akikah anak buah aku yg baru lahir aritu ,si Ahmad Luthfi bin nordin tuh(aku sendri x tgk dier nih lagi scra live)x sabornyer...


tiket dah beli....tp...
Nk blik kg nih korg ingat sennang2 ker....ktorg kener arrangekan mcm2 bender....

  • ktorg kol cik aton supayer ktorg ley pgi lab manufacturing awal drpd jadual ktorg


  • keputusannyer:berjaya pegi lab awal drpd jadual ktorg(beshnyer)selesai satu prob


  • pastu aku mintak kebenaran En Anas nk msuk lab dier ari slaser mgu nih sbb ari slasa mgu dpan aku x dpat nk pg...aku blik u ari isnin mlm...so,insyallah x sempat nk msuk..(heheheheh)


  • resultnyer:approve,dier bagi...(syonoknyer sayer)...selesai dah 1 lgi masalah...


  • pas tuh......ni masalah besar nih...nk siap kan 3 report dlm 1 minggu....tensen2....yer lah kan nk blik smpi ari selaser....due anta report ari selaser minggu dpn...so bertungkus lumuslah aku nk siap kan bender nih.....


  • aper yg jadik:

report manufac=siap dgn jayanya

report thermo=x siap lgi...(x usik pown lgi)

report statik=in progresss(insyallah siap mlm kang)


  • pas tuh mlm tdi dtg lgi satu masalah.....MID TERM ICT....huhuhahuahuahauah...sedeynyer ader ker patut dier nk buat ari jum mlm....nononono...tem tuh aku dah ader kt umah dah....tapi ......


  • penyelesaiannyer=test ditangguh pada ari selasa......(wahhhhhh syonok + beshnye)....nilah yg aku nk.....
setelah selesai masalh2 nih sumer.....aku dapat jgk blik ke rumah ku yg tercinta....hhahahahah...x sabonye nk balik....



tiket blik umah.....
5.3.08
pukul 9.00 mlm
ke seremban...

















tiket blik unimap
ke kangar
9.3.08
pukul 11 mlm

ok...thats all...tgu nxt week yer....what will happen nxt....

2 comments:

MiSz_aIN said...

ha3,,susah pyh kan iza...mcm2 kena wat sbb nk blk..bleh plak last minute gtau ade exm ict..pe la..sebaek tunda..kalu x,,huhu..xtau da nk kate ape..mmg ak boikot en fahmi tu kalu dier wat gak..he3

juz a lil bit..... said...

hahaahah...aku pown akan boykot dier habis-habisan....pas2 dier plak boykot kiter..)~