penGikUTkU

Saturday, March 28, 2009

pANas...PAnAS

dah2 ...xyah nk gaduh pasal teke-teki tuh lagi dah...poning kepala aku tgk korg nih...
soklan sonang pown x dapat jawab...
huhuhuhu...

tis time aku nk citer pasal kepanasan negeri perlis...ya allah panas sungguh negeri ini...aku pown x tau aper kah dosa yg tlah dilakukan oleh rakyat negeri ini....huhuhu...
x der r....smalam pg jenjalan kt wang kelian,gua kelam n padang besar.....ya rabbana...panas sungguh...ingat kan msuk guer sejuk...tapi len plak jadinyer..panas sgt...naper ek...

tadi tgh hari tdi aku pg basuh kain guner mesin kt luar umah aku...
aku bukannyer basuh guner tgn...aku basuh guner mesin...tapi disebabkan kepanasan yg melampo aku habes bepeluh2...huhuhuh...
pas2 buat kali kedua aku keluar rumah dlm pukul 4 ptg...nk gi sidai kain tuh....yaallah x tahan aku...panasnyer...aku rser matahari tuh cam dkat jer ngan aku....panas....panas...cepat2 aku sidai kain.........cam ner aku nk buat nih....ish.....so sabar jer lah....huhuhuuh....

suhu perlis ari ni 28.6C
panas ker nih.....x dek lah tinggi sgt smpi 30C
sabor jer lah...

4 comments:

pakDin said...

tau xper..
ko dah ar jarang mandi..wakaka
tau x yang korang sumer kena "tag"
ngan Cik Aton???
Just visit her blog and u'll find
dat things over there...haha

hayatti said...

kat batu pahat ni plak,asek ujan je..ari tu siap ribut wa cakap lu..depan mate aku atap genting berterbangan,kusi meja bergerak seniri,pokok tumbang hempap kete student...memang tragis..seb baik student tu leh claim ngan HEP..alhamdulillah...skuter ku nan satu itu terselamat tanpa sebarang kecacatan pon..

juz a lil bit..... said...

pak din:memandai jer ko kater aku jrg mandi...isk....tag tuh cmner...x paham...xplain skek...


hayatti:isy dasatnyer...seb bek skuter ko x kener..kalo x...xley aku bwk gi perlis nxt sem...

pakDin said...

Tag tu mcm karipap...ko kena abiskan makan karipap tuh..haha
Just follow the instruction..
Copy the question and paste it in ur post...
Then answer them..
Tag is like some question or task...
Just for fun...Enjoy blogging!!!